هیئت تنیس روی میز استان اصفهان

ESFAHAN TableTennis

◄ اطلاعیه ►

تقویم مسابقات در سال 1402
ادامه »
► آخرین اخبار ◄
» شنبه 15 اردیبهشت 1403  9:25 PM
----------------------------
» یکشنبه 9 اردیبهشت 1403  11:51 AM
----------------------------
» چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403  2:00 PM
----------------------------
» چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403  1:57 PM
----------------------------
» جمعه 31 فروردین 1403  4:12 PM
----------------------------
» یکشنبه 26 فروردین 1403  4:10 PM
----------------------------
» یکشنبه 19 فروردین 1403  1:32 PM
----------------------------
» شنبه 18 فروردین 1403  12:16 PM
----------------------------
» جمعه 10 فروردین 1403  12:09 AM
----------------------------
» یکشنبه 27 اسفند 1402  1:18 PM
----------------------------
اخبار تنیس روی میز
سه شنبه 15 دی 1394  12:40 PM
رئیس هیئت تنیس روی‌میز استان اصفهان: اصفهان قابلیت میزبانی کاپ فجر را دارد / حضور ورزشکاران 15 کشور جهان در نصف‌ جهان

رئیس هیئت تنیس روی‌میز استان اصفهان گفت: اصفهان توانایی و قابلیت میزبانی کاپ بین‌المللی فجر را دارد و در صورت قطعی شدن برگزاری این تورنمنت در اصفهان، تلاش می‌کنیم میزبانی در شأن و اعتبار ورزش کشورمان باشد.

به گزارش سایت هیأت تنیس روی میز استان اصفهان، مهدی تکابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: پیشنهاد اولیه برای میزبانی کاپ فجر به دو سال قبل برمی‌گردد که هیئت تنیس روی میز استان اصفهان به فدراسیون ارائه کرد و این پیشنهاد برای رقابت‌های آینده نیز تکرار شد.

وی افزود: برگزاری یک رویداد بین‌المللی در دستور کار هیئت تنیس روی میز استان اصفهان قرار داشته و با توجه به حضور شهردار اصفهان در هیئت رئیسه هیئت استان و با توجه به نگاه ویژه‌ای که مدیر کل ورزش و جوانان استان به رشته تنیس روی میز دارد، تصمیم گرفتیم برای میزبانی کاپ فجر اقدام کنیم.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان اصفهان تاکید کرد: پس از برگزاری جلساتی با مدیر کل ورزش و جوانان استان، سرپرست سازمان ورزش شهرداری اصفهان و رئیس فدراسیون، جوانب مختلف میزبانی این رویداد بین‌المللی مورد بحث و ارزیابی انجام شده و نتیجه ارزیابی‌ها در اختیار شهردار اصفهان قرار خواهد گرفت تا تصمیم‌گیری نهایی لحاظ شود.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه طی سال‌های گذشته ورزش استان اصفهان میزبانی رویداد بین‌المللی با اهمیتی را بر عهده نداشته است، برگزاری مسابقات کاپ فجر در اصفهان از اهمیت بالایی برای ورزش استان و رشته تنیس روی میز برخوردار خواهد بود.

تکابی کاپ فجر را یکی از قدیمی‌ترین تورنمنت‌های بین‌المللی ورزش استان دانست و گفت: این تورنمنت دارای رنکینگ جهانی بوده و در تقویم فدراسیون بین‌المللی تنیس روی میز نیز ثبت شده است، از این رو پیش‌بینی می‌شود ورزشکاران سرشناسی برای بهبود رنکینگ خود در این رویداد شرکت کنند.

این مقام مسئول افزود: با توجه به حضور شهنازی به عنوان قائم مقام فدراسیون آسیایی تنیس روی میز، احتمال حضور تیم‌های قدرتمند قاره آسیا در این تورنمنت وجود داشته و پیش‌بینی‌ها از حضور 10 تا 15 کشور خارجی در این تورنمنت حکایت دارد.

وی خاطر نشان کرد: بر اساس قوانین فدراسیون بین‌المللی، باید مسابقات کاپ فجر در دو بخش بانوان و آقایان به طور هم‌زمان برگزار شود و از بابت امکانات سخت افزاری مشکلی از این بابت نخواهیم داشت اما باید تمهیدات لازم اندیشیده شود.

تکابی ادامه داد: با توجه به اینکه این رویداد نام فجر را بر خود دارد، تلاش می‌کنیم در صورت قطعی شدن میزبانی اصفهان، رویدادی در شأن و اعتبار ورزش کشورمان برگزار کنیم.